КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ «Чим корисний конструктор LEGO»

 

КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

 

 «Чим корисний конструктор LEGO»


Конструктор ЛЕГО вчить конструювання, яке впливає на різні функції розвитку дитини. Науково доведено, що конструювання в першу чергу розвиває моторику рук.

      Моторика рук пов'язана з розвитком мови. Центри мозку, які відповідають за це, розташовані поруч. Батьки, збираючи разом конструкцію, вчать новим словами: назви форм, кольорів, споруд, матеріалів, їх характеристик.

·       Розвиває логічне мислення. Для того щоб зібрати ціле, потрібно об'єднати частини. Необхідно подумати, подумки уявити цілісний предмет, зрозуміти яким чином його зібрати. Доведеться також зацікавитися схемою, яка додається до конструктора, зрозуміти як нею користуватися. Можливість знаходити різні шляхи вирішення завдань.

·       Увага, терпіння, посидючість. Доведеться пережити невдачі пов'язані з крахом конструкції, бути наполегливим - заново почати збирати, уважно слідувати інструкції, проводити корекцію складеного невірно. Отже малюк придбає цінний навик, який стати в нагоді для подальшого життя - самодисципліна.

·       Творчий підхід. Оскільки ЛЕГО можна зібрати виходячи з фантазії, дитина розвиває уяву, роблячи придумане реальним. прораховуючи свої кроки, можливі комбінації. Виробляє колірне розуміння.

·       Математичні навички. Підрахунок кількості деталей, поділ цілого на частини, додавання різних кількостей деталей. Відкриє у дитині розуміння пропорцій.

·       Розвиває орієнтування в просторі, вході отримання інформації про навколишній світ.

·       Чому діти люблять грати в лего?

         Конструктор ЛЕГО на врядчи зберігав би свою популярність вже близько 80 років, якби не дитяча любов. Складно знайти дитину, яка відмовиться від цієї захоплюючої гри.

·       Конструктор містить безліч деталей різних форм, типів. Розробники подбали про розробку, за основу взявши пильний нагляд за дитячою поведінкою під час гри, спостереження батьків, щоб крім різноманітності, дитині було дійсно цікаво грати.

·       Кріплення з'єднуються між собою дуже легко, причому конструкції виходять дуже міцними, стійкими.

·       Всі елементи нетравматичні - з округленими куточками, відсутні гострі елементи.

·       Кольори різні, яскраві, привабливі. Враховується особливість дитячого сприйняття світу.

·       Складається з екологічно чистих матеріалів, які не містять токсинів. Пігменти високої якості, не шкідливі для здоров'я. З'єднання кріпляться без клею.

·       Деталі з різних наборів можна з'єднати між собою. Незважаючи що дизайн, методика виробництва змінювалися.

·       Випускають набори серіями, різного ступеня складності, кожна деталь має свою назву.

·       Інструкція містить досить зрозумілі креслення, схеми збірки.

·       Індивідуальний підхід до кожної вікової категорії.

·       Вказується рекомендований вік. Всі набори відрізняються вагою, кількістю блоків, наявністю ігрових фігурок.

Лего проходить наукові дослідження, тестування.

Чим корисно лего ще?

Головна особливість цієї іграшки - допомагає розвинути ті навички, яких немає.

Нетовариські діти навчаться знаходити спільну мову. Збираючи деталі спільно, діти коммуніціюють між собою, їм доведеться домовлятися, співпрацювати, обговорювати подальші дії, йти на контакт щоб створювати разом.

З іншого боку, гіперактивні діти освоять посидючість, цікаве заняття, яке допоможе їм стати більш сконцентрованими.

Як правильно вибрати ЛЕГО, щоб

 розвиток дитини був ефективним?

Ранній вік (від 1,5 до 3 років) - конструктор LEGO Soft. Представляє собою деталі більшого разміру. Являється безпечним для дітей, так як виготовлений з міцьного матеріалу - полимеру, який зручно мити. Развиває фізичні здібності - загальну та мілку моторику, просторове мислення, фантазію та уяву. Використовується для вивчення форми та кольору.

Дошкільники (від 2 до 4 років) - конструктор LEGO DUPLO. Великі деталі яскравого кольору. Безпечні для дитини - виключена можливість проковтування деталей, легко миются, в комплекті є цільні фігури тварин, людей и т. д. Развиває мілку моторику рук, уяву, память, увагу. Дозволяє дитині познайомитися з оточуючим світом, моделювати життєві ситуації. Серія LEGO DUPLO ділиться на два види: Тематичні набори (це і конструктор, і ігрушка одночасно - цирк, ферма та ін.) і набори деталей, які можна збирати між собою як забажаєш, доповнювати ними тематичні набори.

Дошкільники (від 5 до 7 років) - конструктор LEGO DACTA. Представляє собою мілкі деталі. Развиває мілку моторику рук, память, увагу, вміння порівнювати. Развиває уміння творче мислети, фантазувати. Дозволяє придбати знання про рахунок, розмір, форму, симетрію, стійкість конструкції. За допомогою конструктору LEGO DACTA діти вчаться створювати різноманітні конструкції за малюнком, схемою, словесною інструкцією, темою. Вчаться спілкуватися, влаштовувати спільні ігри, поважати однолітків.

Як грати в Лего з дітьми, щоб

 їм це пішло на користь?

        Покажіть вашу зацікавленість даною річчю, збирайте разом спочатку прості потім складні фігури. Запорука успіху - залучення в гру.

        Пояснюйте словами що потрібно зробити, просіть допомогти вам, називайте кольори, форми, розміри, чергуйте їх.

        Дайте повторювати за вами конструкції різного ступеню складності.

        Придумуйте казки, проводьте тематичні ігри. Поступово будуйте парки, села, міста.

        Навчіть описувати деталі.

        Навчайте знаходити однакові деталі за різними критеріями. Закріплюйте знання геометричних форм. Діти повинні навчитися відрізняти їх і знати назви.

        Продовжуйте розвивати моторику, складаючи більш складні конструкції: аеропорти, залізниці, стоянки.

        Будуйте з закритими очима. Спочатку можете підказувати, говорити в якій стороні знаходиться потрібний предмет конструювання. Потім, дайте дитині зробити це самостійно.

        Навчіть знаходити предмети на дотик.

Тепер, коли ви знаєте що розвиває конструктор ЛЕГО, про його можливості для розвитку та навчання для вашої дитини, подумайте чи замінить його інша іграшка?

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Інтерактивні ігри

Порада батькам "Як зробити, щоб дитина цікаво провела літо в місті?"