Поради батькам «Ігри з дітьми вдома»
Поради батькам
«Ігри з дітьми вдома»
Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього світу. Гра відповідає кожній освітній галузі «Фізична культура», «Здоров'я», «Безпека», «Соціалізація, «Праця», «Пізнання», «Комунікація», «Читання художньої літератури», «Художня творчість», «Музика». Дійсно, у грі дитина розвивається фізично, у неї виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор здійснюється сенсорне виховання дітей, розвиваються пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв'язку найпростіших явищ тощо). Тому пропную вашій увазі ігри у повсякденному житті.
«Ігри на кухні»
Використовуючи
гру при організації повсякденних домашніх справ можна навчити малюка багато
чого корисного і цікавого. Наприклад, при приготуванні обіду можна на кухні пограти з дитиною в
такі ігри:
ГРА
«Їстівне-неїстівне».
Мета:
розвиток уваги, пам'яті, розширення словникового запасу дитини.
Правила
гри: Дорослий називає різні предмети (наприклад, картопля, ніж, виделка, торт,
каструля і т. п.) дитина в свою чергу повинен відповідати «їстівне» або
«неїстівне». Потім можна помінятися ролями.
Можна розгадувати «Смачні» загадки.
В
полі народився, На
заводі варився, На
столі розчинився. Відповідь:
Цукор |
Маленьке,
здобне Колесо
їстівне. Я
одна його не з'їм, Розділю
хлопцям всім. Відповідь:
Бублик |
Дідусь
сміється, на
ньому шубонька трясеться. Відповідь:
Кисіль |
Холодок
в пакеті Їдять
і дорослі і діти Холодок,
холодок, Дай
лизнути тебе разок! Відповідь:
Морозиво |
В
воді родиться, а води боїться. Відповідь:
Сіль |
Наші
поросятки зросли на грядці, До
сонечка бочком, хвостики гачком. Ці
поросятки грають з нами в хованки. Відповідь:
Огірки |
ГРА
«Колір, форма, розмір»
Мета:
розвиток пам'яті, мислення, уважності, логіки.
Правила
гри: Батько пропонує дитині назвати продукти (предмети на кухні) певного
кольору, форми, розміру.
ГРА
«Вгадай»
Мета:
формування вміння думати і аналізувати, збагачення мови, розвитку
творчого мислення, уяви, пам'яті.
Правила
гри: Запропонуйте дитині вгадати предмет, описуваний вами, на задану тему.
Потім хай спробує описати предмет дитина, а ви відгадуєте!
ГРА
«Хто більше»
Мета: розвиток
уваги, пам'яті, розширення словникового запасу.
Правила
гри: Спільно з дитиною виберіть тему гру (н-р: «Посуд») і по черзі називаєте
посуд. Хто більше назвав, той і виграв!
ГРА
«Назви лагідно»
Мета:
формування навичок словотворення.
Правила
гри: Батько називає будь-яке слово, а дитина повинна назвати його ласкаво, наприклад, моркву-морковочка,
тарілка-тарілочка і т.п.
ГРА «Назви
мене…»
Мета:
розвиток мовлення, пам'яті, уваги, почуття гумору.
Правила
гри: Спільно з дитиною вибираєте тему гри, наприклад, фрукти. І по черзі «ображаєте»
один одного фруктами! (Ти - яблуко!,А ти - ананас! А ти - банан! Тощо)
Завдання
на розвиток дрібної моторики:
1. розсортувати
білу і червону квасолю;
2. викласти
з квасолі яку-небудь фігуру, цифру, букву, слово...;
3. в
мішечок покласти крупу (рис/гречка/горох) і дрібні іграшки з кіндер-сюрпризу.
Вгадати на дотик знайдений в мішечку предмет;
4. порахувати
скільки столових (чайних) ложок, н-р, рису увійде
чашку, банку...
Дитина
дуже радий хвилинах, подарованим йому батьками в грі. Спілкування в грі не буває
безплідно для малюка. Чим більше випадає дорогих хвилин у товаристві близьких
йому людей, тим більше взаємини, загальних інтересів, любові між ними в
подальшому.
Фантазуйте
і грайте на здоров'я!
Коментарі
Дописати коментар