ПОРАДИ БАТЬКАМ “Граємося з дітьми в дорозі або сховищі”
ПОРАДИ БАТЬКАМ
“Граємося з дітьми в дорозі або сховищі”
“Граємося з дітьми в дорозі або сховищі”
Коли пiд рукою
нема олiвцiв, Lego та планшету. А лише мама, яка хоче відволіктися від новин i
думок, i дитина 3-6 рокiв, яка нудьгує без своїх iграшок та друзiв. I зчитує
мамин стан. Тодi вашій увазі я можу запропонувати вам такі ігри:
1.
“Що спiльного?”
Наше завдання- по
черзi називати, що спiльного у двох предметах.
Наприклад: «Що
спiльного у огiрка i динозавра?» - «Вони можуть бути зеленими».
«Що спiльного у
бджоли i лiтака?»- «Вони обоє можуть лiтати».
2.
“Складайка”
Наше завдання -
по черзi називати, з чого складається будь-який предмет або явище. Наприклад:
«3 чого складається стiльчик ?» - «3 сидiння, спинки та чотирьох нiжок».
3.
“Четвертий зайвий”
Наше завдання -
назвати три "схожi предмети i один зайвий.
Наприклад:
«Джинси, футболка, кросiвки, помiдор. Яке слово тут зайве?».
4.
“Хто ким був ранiше?”
Наприклад: «Чим
ранiше була калюжа?» - «Дощиком».
«Чим раніше було
морозиво?» - «Цукром, молоком...»
5.
“Що буде, якщо...?”
Наше
завдання-розвивати у дитини причинно-наслiдковi зв'язки i уяву.
Наприклад:《Що буде, якщо не зачинити дверцята холодильника?»,
«Що буде, якщо не вимкнути кран з водою?»,
«Що буде, якщо не буде птахiв? (буде бiльше
комах)
«Що буде, якщо не буде цукерок?»
6.
“Порiвнялочка”
Наше завдання -
по черзi називати i порiвнювати предмети навкруги.
Наприклад: «Що
вище будинок чи паркан?»
«Що ближче до
нас: червона машина чи бiла?»
«Де бiльше людей:
в магазинi чи в лiфтi?»
«Що ïде швидше:
поïзд чи лiфт?».
7.
“Окомiр”
Наше завдання -
по черзi вимiрювати вiдстань у кроках велетня i мурашки до наступного об'єкту.
Наприклад, «Мiй
окомiр менi пiдказує, що до дверей/магазину/дерева залишилося 15 велетенських
крокiв i два мурашиних».
8.
“Вiдгадайка”
Наше завдання -
разом вгадувати.
Наприклад:” хто
куди йде, що хоче, ким стане, коли виросте?" I уважно слухати. Наприклад:
«Дивись, он там дiвчинка йде. Як думаєш, що вона зранку снiдала?
А про що вона
мрiє? Чому? А чого вона боïться?» (Тут ми уважно
слухаємо, томущо
дитина з великою ймовiрнiстю говоритиме про себе)
9.
“Загадайка”
Наше завдання -
по черзi загадувати предмети навкруги i не тiльки.
Наприклад: «Я
загадала щось, що справа вiд мене, жовтого кольору i має прямокутну форму» або
«Що мае чотири колеса i возить пасажирiв? (таксi або автобус)»
10.
“Тварини”
Ви називаете
тварину/птаха, а дитина вгадує, чим вона вкрита: пip'ям, хутром або шкipoю.
11.
“Спiльна iсторiя”
Ми разом з
дитиною, речення за реченням, по черзi складаємо спiльну казку. Наприклад, Ви
кажете: "Одного разу жив на свiтi краб на iм'я Кука. Який вiн
був?"
Дитина: "Великий i червоний".
Далi по черзi ви розповiдаете, де вiн жив, що любив, як знайомився з
друзями тощо. Вплiтаючи сюди iнтереси вашоï дитини.
12.
“Прислухайка”
Наше завдання -
мовчки протягом 1-2 хвилин прислуховуватися до звукiв навкруги. Наприклад:
стрiлка годинника, когось дихання,
краплi дощу тощо.
Виграє той, хто
почує максимально більше звукiв.
13.
“Плескалка”
Наше завдання -
по черзi називати 5 друзiв, ляльок, динозаврiв, супер-героїв, машин, страв
тощо. I щоразу плескати у долонi.
14.
“Супер-сила”
Наше завдання -
по черзi запитувати одне у одного про супер-силу.
Наприклад: «Яка у
тебе супер-сила?» - «Я вмiю готувати смачнi млинцi з медом i
сметаною! А у
тебе?»
Граємо та рясно
поливаємо словами пiдтримки наших синiв i дочок. Бо ix самооцiнка в дорослому
життi - це той погляд, яким ми на них дивимося зараз.
Коментарі
Дописати коментар