ПОРАДИ БАТЬКАМ “Граємося з дітьми в дорозі або сховищі”

ПОРАДИ БАТЬКАМ

 

“Граємося з дітьми в дорозі або сховищі”

 

 

 

“Граємося з дітьми в дорозі або сховищі”

 

Коли пiд рукою нема олiвцiв, Lego та планшету. А лише мама, яка хоче відволіктися від новин i думок, i дитина 3-6 рокiв, яка нудьгує без своїх iграшок та друзiв. I зчитує мамин стан. Тодi вашій увазі я можу запропонувати вам такі ігри:

 

1. “Що спiльного?”

Наше завдання- по черзi називати, що спiльного у двох предметах.

Наприклад: «Що спiльного у огiрка i динозавра?» - «Вони можуть бути зеленими».

«Що спiльного у бджоли i лiтака?»- «Вони обоє можуть лiтати».

 

2. “Складайка”

Наше завдання - по черзi називати, з чого складається будь-який предмет або явище. Наприклад: «3 чого складається стiльчик ?» - «3 сидiння, спинки та чотирьох нiжок».

 

3. “Четвертий зайвий”

Наше завдання - назвати три "схожi предмети i один зайвий.

Наприклад: «Джинси, футболка, кросiвки, помiдор. Яке слово тут зайве?».

 

4. “Хто ким був ранiше?”

Наприклад: «Чим ранiше була калюжа?» - «Дощиком».

«Чим раніше було морозиво?» - «Цукром, молоком...»

 

5. “Що буде, якщо...?”

Наше завдання-розвивати у дитини причинно-наслiдковi зв'язки i уяву.

Наприклад:Що буде, якщо не зачинити дверцята холодильника?»,

 «Що буде, якщо не вимкнути кран з водою?»,

 «Що буде, якщо не буде птахiв? (буде бiльше комах)

 «Що буде, якщо не буде цукерок?»

 

6. “Порiвнялочка”

Наше завдання - по черзi називати i порiвнювати предмети навкруги.

Наприклад: «Що вище будинок чи паркан?»

«Що ближче до нас: червона машина чи бiла?»

«Де бiльше людей: в магазинi чи в лiфтi?»

«Що ïде швидше: поïзд чи лiфт?».

 

7. “Окомiр”

Наше завдання - по черзi вимiрювати вiдстань у кроках велетня i мурашки до наступного об'єкту.

Наприклад, «Мiй окомiр менi пiдказує, що до дверей/магазину/дерева залишилося 15 велетенських крокiв i два мурашиних».

 

8. “Вiдгадайка”

Наше завдання - разом вгадувати.

Наприклад:” хто куди йде, що хоче, ким стане, коли виросте?" I уважно слухати. Наприклад: «Дивись, он там дiвчинка йде. Як думаєш, що вона зранку снiдала?

А про що вона мрiє? Чому? А чого вона боïться?» (Тут ми уважно

слухаємо, томущо дитина з великою ймовiрнiстю говоритиме про себе)

 

9. “Загадайка”

Наше завдання - по черзi загадувати предмети навкруги i не тiльки.

Наприклад: «Я загадала щось, що справа вiд мене, жовтого кольору i має прямокутну форму» або «Що мае чотири колеса i возить пасажирiв? (таксi або автобус)»

 

 

10. “Тварини”

Ви називаете тварину/птаха, а дитина вгадує, чим вона вкрита: пip'ям, хутром або шкipoю.

 

11. “Спiльна iсторiя”

Ми разом з дитиною, речення за реченням, по черзi складаємо спiльну казку. Наприклад, Ви кажете: "Одного разу жив на свiтi краб на iм'я Кука. Який вiн

був?" Дитина: "Великий i червоний".  Далi по черзi ви розповiдаете, де вiн жив, що любив, як знайомився з друзями тощо. Вплiтаючи сюди iнтереси вашоï дитини.

 

12. “Прислухайка”

Наше завдання - мовчки протягом 1-2 хвилин прислуховуватися до звукiв навкруги. Наприклад: стрiлка годинника, когось  дихання, краплi дощу тощо.

Виграє той, хто почує максимально більше звукiв.

 

13. “Плескалка”

Наше завдання - по черзi називати 5 друзiв, ляльок, динозаврiв, супер-героїв, машин, страв тощо. I щоразу плескати у долонi.

 

14. “Супер-сила”

Наше завдання - по черзi запитувати одне у одного про супер-силу.

Наприклад: «Яка у тебе супер-сила?» - «Я вмiю готувати смачнi млинцi з медом i

сметаною! А у тебе?»

 

Граємо та рясно поливаємо словами пiдтримки наших синiв i дочок. Бо ix самооцiнка в дорослому життi - це той погляд, яким ми на них дивимося зараз.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Інтерактивні ігри

Порада батькам "Як зробити, щоб дитина цікаво провела літо в місті?"